Torsdag den 3 November 2011

God dag!
Har precis tagit en cigg med Jennifer som kom hit med lilla Viggo! Vaknade en stund innan hon kom så jag har inte hunnit att göra så mycket. Sitter vid datorn och har precis kollat fejan och några intressana bloggar.
Idag ska jag bara ta det lugnt, tvätta lite och kanske träffa Jennifer sen. Jag är ju ledig idag ocg då passar jag alltid på att sova så länge som möjligt och bara tar det lugnt :).
Jag och Jennifer pratar om att ta kort, det var ju så länge sen. Men det är inte så fint väder ute, det är grått och trist och sen kanske hon skulle göra annat så vi får se hur det blir med det.
En gammal bild på mig & Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0