2011-09-07

Hej alla glada människor!
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tre. Då ska jag gå till salongen för att öva på min skägg modell till delprovet. Jag gjorde ju delprovet i våras men jag missade på skägget :(. Så nästa söndag ska jag göra om det! Jag är lite nervös för jag hinner bara träna en gång... Har egentligen haft hela sommaren på mig men har skutit upp det hela tiden, så jag får ju egentligen skylla mig själv :P.
På tisdag börjar jag jobba, det ska bli skönt att få göra något på dagarna igen! Nu ska jag spela lite Harpan så ni får ha det så bra! PUSS

2011-09-06

God morgon!
Sitter i sängen och har precis ätit frukost. Om en liten stund ska jag ner till tvätt stugan för att tvätta det sista som inte blev tvättat igår. Sen blir det träning med Victor på Sportlife och sen ikväll kommer antagligen Alexander.
Här kommer lite bilder som jag tg i helgen på Alexanders hundar, Skorpan och Smulan :)
Skorpan



Smulan








MER SHOPPING...

Nu blir det många inlägg på samma gång men jag sitter i min säng och tittar på Vänner och kan inte sova! Vi får se om jag har något att skriva imon... HAHA :D
Härom dagen var jag med Ella, som jag btw har börjat umgås med igen. Vi hade varit på Jysk med Birgitta och Rebecka. Sen gick vi in en snabbis på Ö&B och då hittade jag ett par helt underbara muggar som jag blev helt kär i! Men för tillfället hade jag inga pengar så jag fick vänta... Efter några dagar fick jag lite pengar av mamma och då åkte jag och Jennifer till Ö&B och jag köpte 4 st :).
Kolla vad fina dom är!!!




SHOPPING

Förra veckan var jag på Maxi med Amanda och Jennifer. Vi var bara och tittade lite för vi hade inget att göra. Och då på porslins avdelningen hittade jag jätte fina glas. De fanns i massa fina färger som turkos, gul, orange, röd och grön. Det fanns även rosa, och de var ju klart dom jag köpte, det blev 6 st till att börja med, sen får vi se om det blir blev :P
Jag tyckte dom var jätte fina, de kostade 10 kr st!!



STUDENT PRESENT

Tänkte att jag ska visa några fina grejer som jag fick i student present!
Fick en jätte fin klocka av min Älskling! Jag fick välja den själv, jag bara
pekade på den i en tidning ch så köpte han den sen!





Av min faster och farbror ch deras respektive fick jag ett turkost armband
från Thomas Sabo med en jätte fin berlock som jag även kan ha på mitt
silvriga Thomas Sabo armband.



Av mammas bästa kompis fick jag present kort på Cervera och då köpte
jag bla detta fina serveringsfatet!



Av min morbror och hans tjej Eva fick jag jätte fina tårtspadar.



Det present kortet jag fick av mammas bästa kompis, på det köpte
jag även fyra vinglas som jag har börjat samlat på!



2011-09-05

Hej igen! Nu har jag verkligen haft ett STORT uppehåll med min blogg. Men det har varit sommar, men i och för sig så har det inte vrit så fint väder och jag har varit arbetslös så egentligen hade jag kunnat bloggat hela tiden. Men jag har inte haft lust, jag har har heller inte haft något att skriva om. Men nu har jag bestämt mig för att börja igen!



RSS 2.0