Middagen






Mingel







Lomusine







21 maj 2011

Idag ringde klockan klockan åtta. För idag var det dags för balen! Det började med att jag gick ner till Markus frisörsalong för att fixa håret på varandra. Det var jag, Cicci, Sofie och Amanda. Felicia var även där för att hjälpa till.
Vid ett tiden var vi färdiga, då gick jag hem med min snygga frisyr! Sen gjorde jag iordning mig och sen till sist var det dags att ta på mig min klänning.

Klockan fyra var vi hemma hos Cicci och tog massa fina kort!!








1 maj 2011

Vaknade jämte Viktor idag konstigt nog. Vi satte på teven medans vi åt frukost, sen blev det bara mer och mer tv tills vi bestämde oss för att åka ner till mamma och träffa Johanna. Sen gick vi in till stan för att hälsa på Malin. Hon har varit på Öland i en vecka så det var kul att få träffa henne igen. Det har hänt mycket i Alingsås den här veckan så vi alla hade mycket att prata om.

I igår åkte jag Viktor och Johanna till Maxi för att hämta mina skor som jag ska ha på balen. Dom är SÅ SNYGGA! Dom är höga men jag ska lära mig att gå i dom för jag älskar dom!





RSS 2.0