20 feb 2011

Vaknade hemma hos Älslingen idag, det var mysigt! Sen tittade jag på Barbapappa med lilla Wilma. vid tre åkte jag hem, satte på DH och nu sitter jag här och tar det lugnt. Om en timme ska jag gå och träna med Emma. Ikväll blir det mys med pappa, Maria och Johanna.





14 feb 2011 ALLA HJÄRTANS DAG!

God morgon alla glada människor! Idag är det alla hjärtans dag och det ska jag fira med min älskling! Vi har inte planerat något särkilt, det blir nog lite mys.
Satt och gjorde alla hjärtans dag kort förut:






13 feb 2011

Idag vaknade jag tidigt av att Alexander låg och pussade på mig! Han skulle åka till Floda för att fortsätta med sin tatuering. Vi gick upp och åt frukost. Sen gjorde jag, Johanna, Oscar och Elin oss iordning för att först gå ner till stan för att fixa lite saker och sen vidare till gymmet. Jag har blivit en liten hurtbulle som Amanda säger :P

Igår var det filmkväll med Alexander, Johanna, Oscar och Elin. Vi såg Besatt och även Morden vid Wolf Creek. De var jätte bra men jag var så jävla trött så jag somnade nästan. Haha :)

I fredags hade en kompis, Sandra 18 års fest. Jag Elvira och Filippa gjorde oss iordning tillsammans och sen kom Filippas pappa och hämtade oss. Jag kände typ ingen på festen men det var ganska kul ändå. Här kommer lite bilder från när vi var hemma o gjorde oss iordning.






7 feb 2011

Nu har jag pratat med sömmerskan som ska sy min balklänning!



Så här ser den ut! Vi ändra lite på den men på ett ungefär
sär här blir det.

2 februari 2011

Igår lekte jag lite med en docka i skolan. Jag kom fram till hur jag ville att min fest frisyr på delprovet ska se ut. Jag ska bara kolla så att jag han göra frisyren på min Modell Anya först.







RSS 2.0