31 Oktober 2011

Idag var jag ledig! Skulle egentligen upp tidigt för att åka och lämna mina papper till min revisor, men det blev inte så, gör det imorgon istället :).
På mina lediga dag så gjorde jag inte så mkt, tvättade lite, umgicks lite med Elin för att Johanna låg och sov. Sen efter middagen gick jag och mamma på en promenad i stan.
Nu sitter jag och tittar på Ensam mamma söker, sen blir det nog sängen!
Igår hade jag och familjen en riktig myskväll! Mamma gjorde hemma gjord pizza, sen blev film, godis mm med min Älsklingen! Dock var inte filmen så bra, den hade två handlingar kan man säga.. hel konstig! Sucker Punch heter den.

LÄNGESEN NU!

Nu var det verkligen jätte länge sen jag skrev något här i bloggen!! Jag snackade med Jennifer härom dagen om att blogga. Och då sa jag att det är kul när man väl skriver och har något att skriva. Så nu ska jag faktiskt börja skriva lite, försöka ta lite bilder som jag kan visa upp osv.
Jag kan börja med att berätta vad som hände i helgen. I fredags jobbade jag. När jag kom hem så fick jag jätte ont i huvudet så jag gick och lade mig för att vila men så somnade jag! Vaknade vid nio och då åkte jag till Maxi för att träffa Elvira och så köpte jag lite mat mm.
I lördags jobbade jag från 9-15. Efter jobbet så cycklade jag hem, plockade iordning i mitt rum, fixade med mina papper lite och sen hoppade jag i duschen. Vid fem tog jag bilen till Alexander och där stannade jag ver natten. Vi hade mys med film och lite Cola som han hade hemma.
Klockan halv ett på natten så ringer min käre far och frågar om jag kan åka och hämta han och hans kompis Anders i Lerum! Eftersom jag inte kan säga nej, speciellt när ens far ber så snällt och tack vare situationen så tar jag och Alexander på oss våra kläder och åker iväg!
Mys med Älsklingen och lilla Wilma



RSS 2.0