31 mars 2011

Idag var det en slapp dag för min del. Satte upp håret i en tofs och tog på lite mascara. Var jätte trött, det är jag fortfarande. Vi hade hantverk, då gick Eva igenom brud och sen fick vi prova lite själva.

Efter lunchen åkte vi till en utav Göteborgs synagoga på studiebesök. Det var intressant men när vi satt där så kände jag har att mina ögon blev bara tröttare och tröttare...

Synagogan låg precis bredvid Safari så jag sprang in en snabbis med Sophia och köpte löshår som jag ska ha på balen och studenten!


KUNDKVÄLL PÅ CUBUS

På kvällen gick jag, Johanna, Malin och Viktoria till Cubus. Det var någon slags kundkväll med modevisning och massa rabatter. Tyvärr köpte jag inget men de andra köpte lite. Jag fick nöja mig med min goddiebag!




30 mars 2011

Idag var jag i skolan. Vi hade fösrt Drop in och sen hade vi fördjupning då vi började med långhårsuppsättningar. På lunch rasten klockan 13:00 gick Sofie, Cicci, Julia, Sophia och jag upp till expeditionen för att hämta våra student mössor! Det var hur mycket som helt men jag Sofie och Julia vi var smidiga och kom in ganska snabbt!



27 mars 2011

Nu var det jätte länge sen jag bloggade! Jag har inte haft tid och sen har jag inte haft så mycket att prata om. Jag ska försöka skriva mer nu, för när man väl har börjat uppdatera så är det ju rätt roligt :P.

Idag har jag haft en lugn och mysig söndag med Elvira, Johanna och Alexander. Vi började dagen med frukost och filmen "Till det som är vackert". Det är en svensk film som faktiskt var bra, för att vara svensk. Sen såg vi även The Swich med Jennifer Aniston. Den var jätte bra! En gråt film!

Nu på eftermiddagen har jag övningskört med pappa. Först körde pappa ut Alexander, sen fick jag köra tillbaka. Och sen körde vi ut Johanna till Daniel också. Det blev mycket körning idag!






RSS 2.0