BEHÖVER DU KLIPPA DIG?

Innan jag går och lägger mig vill jag bara säga att jag är ledig på obestämd framtid så om ni vill ha hjälp med klippning, färg, bryn mm. så är det bara att höra av sig!





MITT EFTERLÄNGTADE HALSBAND!

Idag ringde mamma och sa att mitt halsband som jag fick av Mormor och Morfar i student present ligger på min säng!




12 Juni 2011


Idag vaknade jag med Elvira! Vi gick upp efter en lång tid och åt frukost och sen satte vi oss och fortsatte med vårat Harry Potter maraton. Igår blev det ettan och trean och nu tittar vi på femman, Fenixorden!

Vi fick idén efter att vi såg den senaste filmen för ungefär en vecka sen.


Ettan, Harry Potter och de vises sten.


Trean, Harry Potter och fången från Azkaban.


Femman, Harry Potter och Fenixorden.


STUDENT!

I fredags tog jag studenten så nu är jag ledig på obestämd framtid! Om ni vill hitta på något är det bara att höra av sig för jag är ju LEDIG!! Mer bilder kan komma upp efter hand :P.









RSS 2.0