HÅRMODE

Just nu tycker jag det är allt fler som vågar göra något nytt, något speciellt och annorlunda! Det är mycket färger nu. Kul att pigga upp med någon fin färg nu i höstmörkret. Här kommer lite bilder som jag hittade på nätet:
Rött är ju väldigt snyggt! Själv har jag en röd slinga i luggen :P



Eller så kan man som Avril har gjort, en läcker rosa slinga i luggen!



Grönt är kanske inte den färgen som man vill ha men detta väl
faktiskt lite snyggt. Skulle kanske inte ha så själv men hon på
bilden passade i det!



Koppar är den vanligaste färgen bland både unga och gamla.
Jag vet en hel del som passar i denna färg!



Lila, eller violett sm vi säger i frisörvärlden, är ju också en väldigt snygg
färg!



Det är tyckte jag också var väldigt snyggt!!



Rosa är ju världens finaste färg enligt mig då, så detta tyckte
jag var riktigt coolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0