DAGEN

Hej igen!
Idag har jag jobbat, hade jätte kul på jobbet idag, det var flera stunder då man nästan skrattade ihjäl sig!! Efter jobbet åkte jag hem, plockade iordning i mitt rum, fixade med lite papper och betalade några räkningar. Sen blev det mat.
Jag hade bestämt med Jennifer, vi skulle träffas efter att hon hade kommit hem från Skara, klckan nio skrev hon att hon skulle vara hemma om en timme. Jag lade mig och läste lite ur den jätte spännande boken "Inspärrad" av Theresa Cooper. Efter en stund kände jag att jag behövde vila ögonen lite, jag somnade!! Vaknade igen sen av att Jennifer ringer mig, hon skulle fixa lite innan hon kunde träffas men jag tyckte att det blev för sent så vi bestämde att vi kunde ta det en annan dag <3.
Nu sitter jag i min säng och hade tänkt att gå och lägga mig, ska läsa lite först ur min bok och sen ska jag ringa ch säga godnatt till Alexander.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0