DAGEN

God kväll alla underbara människor!
Idag har jag då varit ledig! Jag har varit med Jennifer idag en stund, men det blev inga kort. Vi får ta det någon annan dag då det är lite finare väder. Sen har jag bara varit hemma och tvättat, lagat mat och rensat lite bland mina kläder.
Vid sju ringde min kära vän Basra, hon och jag är gamla barndoms kompisar. Vi har alltid bott grannar men ändå så träffas vi inte så ofta men när vi väl gör det så pratar vi om allt som vi har missat! Idag satt vi i två och en halv timme och pratade och drack te. Jätte mysigt var det!
Nu tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig, klockan börjar bli rätt mkt  och jag ska upp och jobba imon på salongen. Det blir filmen "inception" med Leonardo Dicaprio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0