NYÅR

Fan vilket misslyckat nyår man fick!
Kvällen började jätte trevlig, gjorde mig iordning, tyckte själv att jag blev rätt så fin. När vi kom till festen, jag och Alexander, hade jag kul nästan direkt men sen vid tio så började Alexander må dåligt och så gick han ut o spydde. Han sa att han ville gå hem och jag följde honom för vad skulle jag annars göra? Jag kunde ju inte låta han gå själv när han var så jävla packad!? När vi kom hem, ca halv elva så gick han in på toa direkt och jag satte migg i sängen och började gråta! Sen kom han ut och jag gick in och sminkade av mig och sen när jag kom tillbaka så hade han redan somnat!
Fem över tolv så skulle jag gå in och väcka honom för att säga grattis för vi firade ett år precis då. Han gick inte att väcka så jag sa till honom att han var jätte rolig och att jag nu vet vad jag betyder för honom! Jag hade verkligen sett fram imot att få fira nyår med både gamla och nya vänner, men nähä då så blev det inte! Men tack alla som var på festen jag hade faktiskt riktigt rolig tills jag gick hem <3.

Tänkte ladda upp några bilder som vi tog innan vi gick till festen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0