17 April 2011

Vaknade bredvid min Älskling idag! Vi låg och mös lite, sen blev det frukost. Festen igår blev lyckad. Lite bråk här och där men det förstöde inte så mycket. Tack alla som kunde komma!
Vid tolv var vi klara med städningen i lokalen som vi ha hyrt, sen blev det film med Elvira, Johanna och Daniel. Resten av dagen har varit slapp, övningskörde lite förut med pappa, Maria och Johanna i bilen. Det gick faktiskt bra, bara att bilen dog, jag hade en för hög växel i en sväng :P Men nu lärde jag mig att det verkligen är viktigt att ha en låg växel ibland och att även servon i ratten dog samtidigt som bilen.

Imon blir det träning och solning med syrran!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0