9 Augusti 2010

Vaknade inatt utav att jag nästan hostade ihjäl mig! Gick upp och tog lite av Johannas host medicin, sen gick jag och lade mig igen. Slutade att hosta men hade ont i hjärtat så kunde inte sova. Så jag stannade hemma från skolan idag. Har typ sovit hela dan, mår fortfarande inte riktigt bra, jag får se om jag åker till salongen imon.

Igår på kvällen när jag klippte Jennifer så kom Findus in från balkongen och var jätte rädd. Han sprang runt och gömde sig överallt. Sen såg vi att han hade bråkat med antagligen en annan katt så idag åkte mamma och Johanna till veterinären med han så nu ligger han drogad i mammas säng :( de var tvungna att skära upp en sak för att få ur all var som fanns. Det var typ som en stor knöl!


Jag och Findus för lite mer än tre år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0