27 september 2010

Heej alla glada!
Sitter vid datorn och väntar på att klockan ska bli halv sex då jag ska cykla till Sportlife för att träna för första gången på typ hundra år! Idag blir det body Pump med Cicci och gänget, det ska bli riktigt kul!
Idag stannade jag Sophia och Rebecka kvar efter skolan för att arbeta med projektarbetet. Nu har vi faktiskt kommit jätte långt, vi har planerat alla olika "moment" så nu är det bara och vänta tills dagarna kommer.


Just nu

Som ni ser på bilden så har mitt hår blivit kort igen! I onsdags när vi hade Drop in pass så fick inte jag och Julia någon kund så då fjäskade vi med Eva och frågade om Julia fick klippa mig. Det blev kort! Jag ångrar inte att jag gjorde, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0