14 September 2010

Heej! Har märkt att min blogg design inte syns (i alla fall inte på min dator) jag har kontaktat min bloggdesignare och hon kanske ska kolla om hon kan göra något åt det.
Idag har jag varit i skolan, jag Sophia och Rebecka har planerat jätte mycket idag till vårat projekt arbete så nu är det bara att fota!
Vi hade även kundpass idag, hade egentligen en klipp och sling kund men hon var sjuk så jag hjälpte Sofie och Sophia lite med deras kunder.
Snart kommer Alexander till mig och då ska vi laga mat och sen blir det mys!


Right now

Kommentarer
Postat av: Moa Andersson

Hej, Har du lust att klippa mig någon dag? :)

2010-09-14 @ 21:15:12
URL: http://loveyouu.devote.se
Postat av: din syster

Jätte fin blogg du har nu! se till att uppdatera mycket och skriv om frisör yrket osv då blir det super bra! jag älskar dig syster min. :)

2010-09-16 @ 22:36:38
URL: http://typjohaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0