4 oktober 2010

Idag har jag varit i skolan. Förra veckan på svenskan sa läraren att vi skulle ha ett litet förhör på det som vi har gått igenom. Och i dag så får vi världens prov! När jag hör förhör så tänker jag ett litet test för att visa vad man har lärt sig under lektionerna. Inte ett prov som ska rå plugga till. där blev jag lite arg så jag skrev ett meddelande på sista sidan till läraren mohahaha!

Sitter nu och kolla på bilder på balklänningar, det är ju dags för mig att börja tänka på sånt nu. Har hittat massa fina men jag har inte riktigt hittat någon som är perfekt.







Som ni kanske märker så vill jag ha en ljus rosa klänning. Och som det ser ut så vill jag helst ha en kort som den längst ner, lite åt det håller men inte så ballong aktig. Jag får fortsätta leta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0