14 november 2010

Sitter hemma hos pappa och väntar på att Johanna ska komma hem då vi kan dra och städa på salongen. Har inte gjort så mycket idag men sen ikväll blir det farsdag mys med pappa och Johanna.
Igår sov Alexander och Wilma hemma hos mig, Ella var även här på kvällen men hon åkte hem sen! Vi låg bara och slappade i soffan och tittade på tv.
Ifredags på kvällen var jag med Emilia! Vi åt middag hos hennes moster, hon klippte mig och jag färgade håret på henne. Jag skulle egentligen klippa henne men klockan blev så mycket så vi sa att vi tar det en annan dag :P hon är ju här i ca 3 veckor till så vi har ju tid :P

Nu ska jag kolla lite på tv och sen dra och städa på salongen :P PUSS





Hittade några gamla bilder på mig och Elvira, det var lite mer än ett år sen som vi tog dom här bilder.

Kommentarer
Postat av: mariamax

FINA BILDER! =D<3

2010-11-15 @ 14:26:02
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0