Var ute och åkte inlines

Tjenare!
Kom precis hem från en lång tur med Johanna. Vi har varit och åkt inlines i typ två timmar idag. Det var riktigt roligt. Känner att jag har lite ont i fötterna men vad fan det är jävligt bra vardagsmotion!
Först skulle vi egentligen spela basket men när jag kom till GA så skulle vi tydligen gå till Savannen och spela fotboll, men det ville inte jag Johanna och Malin så vi åkte inlines stället. Vi åkte först lite runt Savannen och sen när Malin och Filip skulle åka hem vid ca halv nio så åkte vi upp till pappi och snackade lite med han och sen åkte vi vidare ner till stan. Vi åkte upp till Viktoria och tog en cigg sen åkte vi hem och träffade Jennifer och Martin.




(Har haft problem med att ladda upp bilder till mina inlägg, men nu när jag var i skolan så gick det, får väl se hur det går ikväll, ska nämligen ladda upp några hårbilder på bla. Maria Max och på en uppsättning som jag gjorde i fredags).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0