Tordag 13 maj 2010

Vaknade med Älsklingen idag med, men idag var det inte lika mysigt, vi bråkade lite men sen blev det bättre. Det är verkligen inte kul att bråka, man mår så dåligt och idag kom det tårar så det var inte alls roligt!
Grejade lite hemma idag. Vid halv fem kom Amanda till mig, vi åkte till Bonbon och sen åkte vi hem till mig igen och pratade och satt på balkongen och myste lite. Hon var med mig tills jag skulle åka till Cicci och Linns 18 års fest!
Här kommer några bilder från kvällen!








Tack Cicci, Linn och alla underbara tjejer för en underbar kväll!

Det blev mycket dans, prat och skratt.
Först klockan sju kom de flesta tjejer och då var det presentöppning och
mingel och även dans. Vid nio kom lite mer folk och sen efter tio kom
det folk då och då. Till slut var det nog nästan 40 pers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0