Senare den 1 maj 2010

Nu sitter jag i sängen och skulle egentligen varit inne på datorn lite längre med Jennifer. Det var tänkt att vi skulle sitta vid varsin dator och bara chilla. Men så kommer vi inte ihåg lösenordet till det trådlösa nätverket så hon kommer inte in. Så jag är bara inne en snabbis för att kolla läget.
Och medans vi försöker komma på lösenordet så kom vi på att vi ville byta mobiler med varandra men hennes är låst till tre och min är låst till Telia så det funkade inte så bra :/ Men om det är någon som har en Sony Ericsson w595 och som vill byta ett tag mot en Sony Ericsson T700 så får ni gärna skriva!


Det är den här jag gärna vill ha!


Och den här har jag!






Kommentarer
Postat av: Amanda

Den översta mobilen var snygg

2010-05-02 @ 12:56:03
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0