Lite senare på kvällen

Har för en stund sen ätit mig mätt på tacos. Nu sitter pappa, Johanna och jag och tittar på den nya Beck- stormens öga. Den är jätte bra! Den är verkligen värd och se! Nu det senaste har jag kommit lite efter med både Beck och Wallander, men det tycker jag det ska bli ändring på för de är ju så j*vla bra!
Skulle bara logga in snabbt och skriva ett kort inlägg medans jag skriver med Emilia på FB om hur vi ska göra i sommar, om jag ska komma till henne eller inte. Jag ska nog komma men vi vet bara inte när. för jag ska ju sommar jobba på Luna nästan hela sommaren så vi försöker lösa detta nu. Ha det gott och god natt ifall jag inte skulle hinna skriva ett godnatt inlägg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0