Bilder från veckan

Blogg.se har cpat sig lite de senaste dagarna för mig så jag har inte kunnat ladda upp så många bilder men nu har jag kommit på ett sätt som funkar! Så här kommer lite bilder från veckan.


Basket med alla i tisdags.


Söta Ella!


Ellas hund Emo kom på besök i onsdags, jätte söt va han. Han hoppas upp i min säng
och sen lade han sig bland mina kuddar, såå söt!


Lilla Emo!


Bilder från förra lördagen då det var fest hos Alexander. Här ligger jag och Ella på golvet!


Jag och Alexander


Haha Ella Johanna och jag


Hahah denna bild är extrem så njut riktigt ordentligt!




Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder haha :) <3

2010-05-28 @ 00:31:37
URL: http://saraglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0