9e maj 2010

God dag!
Ska snart dra ut och spela lite basket. Men först tänkte jag bara skriva lite om en vänn som jag har haft en väldigt konstigt liv med. Min vän heter Sara.
Det började med när jag gick i ettan, då började Sara i min klass och min bästa kompis blev jätte bra kompis med henne, och då blev jag lite avis, så man kan ju säga att jag och Sara hatade varandra, vi var värsta fienderna! Efter nått år så slutade Sara för hon skulle flytta så då började hon på en annan skola. Men när jag går i sexan så får vi reda på att vi ska få en ny tjej i klassen, alla bara "vem är det, vem är det?" och sen när min lärare sa att det var Sara sa jag bara "Nej, varför dååå?" haha. Jag trodde verkligen att min bästa kompis och Sara skulle vara med varandra igen och att jag och Sara skulle vara ovänner nu med. Men så var det inte alls!
När hon började var det jag och hon som blev tajta, helt otroligt! Vi hade jätte skoj tillsammans, vi gjorde och sade typ alla tillvarandra, vi var "klassiska bästa vänner" kan man säga.
Sen när vi skulle välja några kompisar som vi ville gå med på högstadien så valde vi varandra och vi hämnade i 7b tillsammans. Sen blev vi lite ovänner i åttan men sen i slutet av nian blev vi kompisar igen men det blev inte så som det var i sexan men i alla fall jag tänkte att det är ju onödigt att vi är ovänner, och det roliga är att jag inte ens kommer ihåg vad vi bråka om :P.
När vi slutade nian var det 2008 och nu är det 2010 och vi har börjat få bra kontakt. För när vi började gymnasiet så pratade vi lite då och då men nu när vi går i tvåan har vi blivit jätte tajta! Vi säger allt tillvarandra. Även om vi inte har träffat varandra på jätte länge kan vi bara "Vet du vad jag gjorde med en kille för en vecka sen?". Så himla härligt att ha dig Sara, hoppas verkligen att vi kommer att vara vänner tills döden skiljer oss åt! Älskar dig Sara Glans!


2006


2007


2008


2008


2009





Kommentarer
Postat av: Sara

Emma jag gråter nästan! Du är så jävla underbar sötnos! Du betyder jättemycket för mig! Jag kommer inte heller ihåg vad vi bråkade om! xD Säkert något jätteonödigt och omoget, vi bvar ju sånna på den tiden haha! :DD Jag älskar dig med Emma! :D:D <33



(Vad ful jag är på bilderna hahaha <3<33)

2010-05-09 @ 21:12:42
URL: http://saraglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0