7e maj 2010

Vaknade hos Älsklingen idag! Det var mys!
På salongen igår kom Linnéa till mig, jag klippte henne. Hon kom vid fem så jag fick vara kvar lite längre på salongen idag. Efter salongen åkte jag till Lendahl för att spela basket med Alexander, Daniel, Martin, Ella, Jennifer och Mattihas. Det blev inte så mycket spel för dom hade redan spelat innan jag kom så dom var rätt trötta. Vid halv åtta åkte jag hem för att hämta mina grejer sen cyklade jag och alexander till BonBon för att köpa mys!

Nu sitter jag på samhällen och ska skriva klart en sak som jag egentligen inte har börjat på, och den ska vara klar idag! OPPS! Aja ska jobba nu, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0