4 maj 2010

Vaknade hemma hos Älsklingen idag, mysigt var det! Idag var det en lång dag i skolan men som tur var så var den ganska soft. På samhällen fixade jag och Sophia med Naturen, på svenskan hade lärarekandidanterna lektion och sen på naturen var det bara redovisningar.
På idrotten behövde man bara gå den gamla vanliga rundan två gånger så det gjorde jag.
Efter skolan skulle jag egentligen ut och gå med Ella men när jag kom till Alingsås så spöregnade det och Ella var trött så vi hoppade det.
Sitter nu vid datorn och önskar att Alexander ska komma hit, men han säger att han inte kan och att han vill att jag ska komma till han men idag så passar det inte så bra :(.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0