2 maj 2010

Vaknade hemma hos min underbara pappa idag!
Fick ett sms av min Älsklings Sara där hon skrev att hon var i stan och ville ta en fika med mig. Jag gjorde mig iordning och fixade en macka och sen cyklade ner till Storken för att möta henne. Vi gick till Espresso Houise och köpte kaffe och kaka. Sen gick vi till trappen och myste i solen.
Senare träffade jag Ella och sen kom även Jennifer. Vi gick sedan till Lendahl för att spela basket med Alexander, Tobbe, Martin, Daniel x2 och Johanna. Elin och hennes kille var även där!
Vi spelade till typ sex halv sju, sen åkte några och köpte glass och sen spelade vi lite till och sen åkte vi till maxi för att hämta johannas cykel men hon hade glömt nycklarna så vi åkte hem. Imon blir det fotboll med alla på savannen, det ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0