18 maj 2010

God dag!
Vaknade och hade jätte ont i halsen och kände mig jätte hängig så jag gick och lade mig igen. Men jag glömde att sjukanmäla mig men så jag kommer att få frånvaro idag, men skit samma.
Sov och låg i sängen kanske till ett då Johanna och Malin typ kom hem. Jag gick upp och fick för mig att jag skulle baka så då bakade jag havreflan, dubbelsats hihi det var gott!
Sen mådde jag faktiskt bättre så när Johanna och dom frågade om jag ville gå med och spela fotboll svarade jag ja. Det var jätte kul idag, det regna men det var kul ändå, gjorde faktiskt flera mål!


GHD lockar med mini stylern och volym bulle och även inbackade
fläter på sidorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0