17 maj 2010

Vaknade hemma hos pappsen idag. Det är alltid lika härligt, går upp och gör iordning mig och sen står det frukost på köksbordet. Min pappa är bäst! Och sen när han märkte att jag fick lite bråttom så sa han att han kunde köra mig till stationen! Som sagt, min pappa är bäst!
I skolan hade vi svenska och då gick bara Lena igenom lite till provet. Sen hade vi lunch, inte god mat alls. Det var stuvade makaroner eller rättare sagt stuvad gröt, usch! Och till det fick man falukorv men den var heller inte god. Efter lunchen hade vi hantverk och då gick Eva igenom det oförberedda provet och sen även lite om "termonolig" som vi ska ha prov på på onsdag. Sen fick vi klippa varandra, och då bad jag Linda klippa mig o det ville hon.


En suddig bild på den nya frisyren. Klippte lite på längderna för att
få bort det slitna och sen klippte jag upp det! Tack Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0