11e maj 2010

Sitter i datasalen och har samhäll. Det är rätt slappt idag pga att halva klassen har Nationellt prov. Så jag passar på att snabbt skriva ett inlägg om dagen.
Har den där långa och tråkiga dagen i skolan idag, först samhäll, håltimma, svenska, lunch, natur och sen idrott. Det ända positiva idag är väl att det är fint väder och att jag ska träffa älsklingen senare!





Hittade några gamla bilder i Mina dokument här i skolan på min söta Elvira när hon skulle vara min fotomodell till en uppgift i skolan för några månader sen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ;) Jag ve inte exkr när jag åker in, efter 4 iaf för då funkar fritidskortet :) Sen har jag ingen aning om när vi åker hem :) <3

2010-05-11 @ 10:12:35
URL: http://saraglans.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha ;) Jag ve inte exkr när jag åker in, efter 4 iaf för då funkar fritidskortet :) Sen har jag ingen aning om när vi åker hem :) <3

2010-05-11 @ 10:22:32
URL: http://saraglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0