Väntar på lektion

Sitter i datasalen med Cicci, Sofie och Sophia. Jag och Sophia väntar på att naturen ska börja och Cicci och Sofie väntar på att Gunnar ska komm så dom kan börja sin lektion lite tidigare.

I denna vecka i skolan är det miljöveckan. I foajén kan man få sina naglar målade, bli sminkad och så kunde man smaka på några fruktdrinkar. Det fanns bla. en jätte god drink med hallon och en med kiwi mm. Så jag tog receptet och så har jag och Sofie planerat att på påsklovet ska vi ha ett litet cocktailparty hemma hos mig! Jag ska bara snacka med Mami först men eftersom jag är arton så kanske det går bra!


Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: jag var hos min psykolog :P men orkar inte skriva de i bloggen för folk frågar bara massa då ;P



Hehe tack så mkt. Köpte den på Salt tror jag, eller vila :P

puss

2010-03-24 @ 08:31:07
URL: http://ehf.blogg.se/
Postat av: Emilia

SV: tack så mkt jag tror de oxå kostade 500 om jag minns rätt :)



Saknaar dig hurru. Längtar sjukt mkt tills du kommer till mig i sommar :D, då ska vi ha grymt kul!

puss

2010-03-24 @ 17:44:58
URL: http://ehf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0