GOD NATT

Ska om en liten stund gå och lägga mig. Det ska bli jätte skönt att sova för jag har typ varit trött hela dagen. Och sen har jag varit lite ledsen för att jag har varit ifrån min Älskling. Egentligen så passade det inte så bra att åka ifrån han men det finns inget att göra år det nu. Längtar till torsdag då jag får se han igen!

Har suttit och tittat på en bra film här i Ystad i kväll, Definitely, maybe. En kärleks film som handlar om en kille och hans kärleksliv, väldigt bra!


Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: CELINE

Sv: Vad kul! Jag kan när som helst förutom i helgen och nästa helg, så det är bara att säga till när du har lust :D

2010-07-05 @ 00:34:27
URL: http://cceline.blogg.se/
Postat av: CELINE

Sv: Fan då åker ju jag till Varberg och är borta hela den veckan, typsikt! Om du kan tidigare hade det varit bra, men det är bara ifall du kan, orkar och vill :) Jag kan som sagt när som helst så det är bara att säga till ifall du får lite tid över :)

2010-07-05 @ 19:29:24
URL: http://cceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0