what is love

Igår träffade jag Elvria efter att jag hade sagt hejdå till Emilia. Vi var lite i storken, sen gick vi hem till mig. Hon packade upp sin nya data som hon hade köpt och jag plockade iordning och fixade med den rena tvätten. Sen kom Jonas för att hjälpa Elvira med att installera allt på datorn, sen kom även Alexander, vi spela ett spel, 20 frågor.
Efter att Alexander åkte hem vid åtta så kollade vi andra på tv och sen var det dags för paradise, fan vad bra det är nu va! hahha.

Idag gick jag och Elvira upp vid halv tolv, vi åt frukost, tog en morgon cigg och sen sakta men säkert gjorde vi ordning oss, snart blir det nog en liten promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0