saknar dig

Vaknade då som sagt va vid ett idag. Hemskt var sent man ska vakna då, det får det blir en ändring på!
Fick reda på igår att jag skulle jobba idag så jag och Emilia blev skjutsade ner till salongen där jag skulle städa, sen vid fyra var vi bjudna på middag hos Åsa, Emilias moster. Det blev god kyckling gryta med ris typ, sen blev det lite fika med "munkar" och lite godis.
Sen fick vi sällskap av Åsa och Ice hem till pappa, då gick vi upp för att packa Emilias väska och plocka iordning i mitt rum, sen gick vi ut och gick en promenad och nu sitter vi i soffan hemma hos pappa och tittar på Wallander-tjuven.
Förlåt men det är fan sjukt, saknar Alexander skit mkt, hade aldrig föreställt mig att det skulle bli så seriöst! Men det känns bra nu och hoppas det blir kul och att det håller länge.


Jag när jag städar på Salongen


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jag har feber och halsont :P haha okej är den bra ? :D just nu kollar jag på film bara :D

2010-01-03 @ 21:54:40
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Din syster

Va söt du är! Klart att du saknar han, det skulle jag också ha gjort. :D ni är sååå söta tillsammans.

2010-01-04 @ 12:48:29
URL: http://typjohaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0