nytt år, ny blogg.

Som dom flesta vet så har jag haft en blogg sen april förra året men så på den senaste tiden så har jag inte haft ork och inte vetat vad jag ska skriva osv så jag tog bort den.
Men nu när Emilia är här så fixade hon en ganska enkel men jätte fin design till mig, ni får gärna skriva vad ni tycker om den.
Igår var det då nyårsafton. Klockan fem samlades alla tjejer på tjej middag + Rasmus, hos Viktoria, det hur trevligt och roligt som helst. Sen vid tio så drog jag och Emilia vidare till Jonas där Alexander, Tobbe och Anna var. När vi kom så stod dom och spela guitarrhero och sen blev det singstar.
Efter tolvslaget så gick vi ut för att titta på raketerna och då träffade vi Martina, min förra klasskompis och hennes kille och massa andra. Alexander bjöd med dom hem till jonas och då blev det fult hus!
Här nedan kommer lite bilder från kvällen.


Cicci och Josse


Hanna, Martina och Tina


Jag som ligger på golvet


Louise lade sig på mig


Porr


Martina, Robert och Mattias hos Jonas


PUSSKALAS HEMMA HOS JONAS




Kommentarer
Postat av: e

Bättre nyår kunde de knappast bli :D<3

2010-01-25 @ 15:56:21
URL: http://ehf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0