last night

Vid elva igår bestämmer jag och Emilia oss för att gå och lägga och för vi ska ju upp tidigt nästa dag och så. Men sen när vi väl ligger i sängen så kan vi inte sova så vi flummar lite. Sen säger Emilia att hon är röksugen, och då tänker jag efter, men det är ju jag också! Då tar vi på oss lite kläder och springer ut och leker i snön och röker.
HAHA det var riktigt kul. Sen kom vi då in igen och lade oss i sängen och försökte sova men jag kunde inte sova så jag stirrade på Emilia och då störde hon sig på mig så då började vi as garva, och sen ringde hennes kompis Issa så då pratade hon med henne lite, så vi kanske somna vid 3??


Kommentarer
Postat av: josefine

sjukt fin blogg :)

2010-01-04 @ 13:22:45
URL: http://mysregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0