is kallt

Det är fan iskallt ute, jag Elvria tänkte vara lite duktiga och tåg en liten promenad. Hon skulle ändå till banken så då gick vi dit. Vi gick även till Hemmakväll, bonbon och Direkten.
När vi kom hem så var vi två små isbitar, seriöst frös i hela kroppen!
Vi satte på lite te, åt lite godis sen kom Johanna, Daniel, Tobbe och Filip, senare kom även Alexander, Jonas och Wilma. Det blev tv och lite spel.
Sen vid sex så gick vi ut, Jonas, Alexander och Wilma skulle åka med bussen hem och jag och Elvira skulle gå och leta efter en sak som jag hade tappat innan, och vi hitta den! Helt otroligt!
Nu ska jag titta på tv, först blir det biggest loser sen nog ett bad och sen blir det paradise hotell!!

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0