hejdå emilia

Idag gick vi upp vid tolv, det var meningen att vi skulle gå upp klockan elva men så blev det ju då inte. Vi gick upp och åt frukost, duschade och sen klippte vi topparna på varandra och nu sitter vi vid tv och har varsin dator. Vi väntar på pappa som ska komma alldeles strax med pizza. Det ska bli gott för det var länge sen jag åt pizza, senaste gången var nog med Jennifer tror jag.
Om två och en halv timme så åker Emilia med tåget hem till Stockholm, fan vad jag kommer att sakna den lilla pratkvarnen, haha, vi har haft det jätte kul tillsammans när du har varit hos mig i några dagar. Hoppas att jag kanske kan komma till dig eller om du kan komma till mig igen, SNART!


Kommer att sakna dig!

Kommentarer
Postat av: josefine

tack så mycket :)

2010-01-04 @ 13:45:37
URL: http://mysregn.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kommer sakna dig massor!!!

2010-01-04 @ 14:27:33
URL: http://ehf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0