bra dag

Sitter/Ligger i min säng och är inne på datorn. Kom hem från bion för ungefär en timma sen, jag och Emilia såg luftslottet som sprängdes av Stig Larsson. Nu har jag sett alla 3 filmerna som har samma handling och alla var bra men ettan och trean var nog lite bättre faktiskt.
Tidigare idag var jag hos A-L och hämtade nycklar, när vi gick till A-L så ringde Johanna mig och då ville hon att jag och Emilia skulle komma till biljard huset, då gick vi dit efter att vi hade hämtat nycklarna. Där inne satt Johanna och Elvira och tittade på när Daniel, Tobbe, Alexander och Jonas spela biljard. När dom hade spelat i en timma gick vi ut och rökte, jag vet att jag har som nyårslöfte att sluta röka, men det betyder ju inte att jag ska sluta direkt, och eftersom jag inte hade rökt sen innan tolvslaget på nyårsafton så tyckte jag att jag kunde ta en cigg.
Alexander och Jonas rökte också även om vi tre hade som nyårslöfte att sluta.

Sen åkte Daniel för att lämna Alexander och Tobbe hem till sig, under tiden gick vi och satte på oss mcdonalds ör det var svin kallt ute, jag köpte en kaffe mest för att värma mig och för att när jag dricker kaffe så blir jag varm i hela kroppen så det var härligt! Sen kom Daniel tillbaka och då  sa vi hej då till Elvira och sen åkte vi och lämna av jonas hos hans bror och sen körde vi till pappas tjej Maria för hon fyllde år idag så det var kalas.
Det var mkt folk, god mat och jätte trevligt, synd att jag, Emilia, Johanna och Daniel behövde gå tidigt. Vi skulle ju till bion och Johanna och Daniel åkte hem till Näsbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0