9/1

Godmorgon!
Idag väckte faktiskt pappa mig vid tio, då gick jag och johanna upp och skulle äta frukost, det kändes faktiskt bra att komma upp tidigt för en gång skull. Hoppas man lägger sig ganska tidigt ikväll och vaknar i hyfsad tid för på måndag vill jag inte vara trött för då börjar ju skolan! På ett sätt längtar jag och på ett sätt inte.. Viccan är ju inte kvar i klassen men som tur var så har vi nästan alla lektioner med varandra ändå så det är ju bra även om det fortfarande är lite stelt mellan oss. En sak som är säker i alla fall är att det ska bli kul att träffa Cicci och Sofie igen, Cicci träffade jag ju på nyår men det ska bli kul att får vara med dom som vanligt igen!
Just nu sitter jag i soffan och skrattar åt Johannas Daniel när han tog upp sin parfym, deodorant, schampoo och hårgéle som hade fryst efter att varit i bilen i natt, hahha till och med  kallingarna var iskalla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0