21/1

Har inte orkat skriva något för jag har legat i sängen och varit sjuk sen i måndags så jag har verkligen inte orkat skriva, tänkte att jag skriver lite snabbt nu, medans jag samtidigt har sjukanmält mig.
I lördags va det då Louise 18 års fest, det var hurkul som helst verkligen, det var tur att jag inte åkte hem när jag egentligen skulle åka hem för det typ då allt det roliga började!
Sen på söndagen då, då började jag bli lite små sjuk så jag var typ bara hemma och tog det lugnt. Sen på måndag var jag ledig från skolan men eftersom jag inte mådde så bra fick jag ligga i sängen. Samma hände i tisdags och i onsdags, var hemma från skolan och tog det lugnt, orkade verkligen ingenting.
Pratade med Louise igår och hon sade att det var många som hade blivit sjuka efter festen i lördags så det var inte bara jag.
Idag skulle jag egentligen då varit på salongen men om jag knappt orkar fixa mat eller vara inne på datorn så orkar jag nog verkligen inte vara på salongen en hel dag plus att i dag kommer en som ska visa hur man gör med det nya datasystemet och hon skulle vara där till klockan åtta! Ska snart ringa till Anna och kolla om hon ville ha med mig på det eller om jag kan vara hemma.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0