13/1

Vaknade innan väckarklockan idag, kunde sova/snozza en timme till!
Gick upp vid halv sju då jag gick upp och gjorde iordning mig och sedan gick jag ut till bussen. Åkte med borås bussen så kom ganska tidigt till stationen idag så jag satte mig och väntade på Cicci och Sofie. Men sen när jag kollade på den skärmen som det står när nästa tåg ska gå så stod det att pendeln skulle gå 07.48!! Egentligen går den ju 07.33, så jag försökte att får tag i Cicci och Sofie genom att ringa till Josse, men hon svarade inte, så jag gick mot direkttåget och då hörde jag Sofie ropa på mig så då sprang vi till direkttåget. Vi trodde inteCicci kom med men det gjorde hon för hon kom till skolan när jag och Sofie precis hade kommit ut från omklädningsrummet.
Första lektionen idag var Fördjupning A, då gick Ingegerd igenom lite om vad vi ska hålla på med och så visade hon lite med effilering och sen var det dags för frukost rasten. Sen blev det produktgenom gång med Goldwell.

Kom till Alingsås halv fyra, skulle egentligen vara med Josse och fixa en sak men vi tar det på lördag istället, haha. Så jag träffade Alexander en stund och sen vid nio skjutsade Daniel hem honom.
Så nu sitter jag här och dricker mitt te och ska snart lägga mig i badet och sen blir det att lägga sig i sängen! Förresten, johanna har varit sjuk nu i två dagar och hon har varit så rastlös så när jag kom hem så hade hon möblerat i mitt rum! Vi hade planerat att vi skulle göra det typ i helgen men då hade hon gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0