12/1

Idag ringde väckarklockan vid sju men gick upp vid tjugo i åtta. Gick upp och gjorde mig iordning och sen gick jag till bussen för jag orkade verkligen inte att gå till stationen plus att det var så jävla kallt i morses, eller a det brukar det ju vara..
Kom i alla fall till skolan vid halv tio, gick direkt till datorkunskapssalen där jag skulle ha samhällskunskap.
Nu sitter jag här och halv lyssnar på läraren medans jag skriver här i bloggen!
I eftermiddag/kväll kommer Alexander till mig! Längtar!!
Måste bara berätta vad som hände igår! Min mobil gick sönder, den är bara helt cp. Både jag och Alexander försökte men det gick inte, vi stängde av den, tog ut batteriet, lät den ligga utan batteri ett tag och så tog vi även ut somkortet, men den funkade fortfarande inte, så idag efter skolan så ska jag gå till Telia i alingsås och då hoppas jag att jag får låna en lånemobil om dom tar in den för lagning, för annars kommer inte jag klara mig!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejhej, fin blogg :)

Hur är det med dig?

2010-01-12 @ 10:26:50
URL: http://ttanja.blogg.se/
Postat av: Emilia

stackare hurru!! inte lätt utan mobil :P saknar dig<33

2010-01-12 @ 16:55:50
URL: http://ehf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0