10/1

Vaknade hos Alex idag, i rummet intill vaknade Johanna, Daniel, Elvira och Tobbe. Det blev lite vilt igår men det var jävligt kul, längtar till nästa fredag då blir det lite mer "vilt".
Vi åkte in till stan vid två och då åt vi pizza jag, Johanna, Daniel och Tobbe. Sen kom även Alexander och Anna efter att jag och johanna hade varit hos mamma en snabbis.
Sen blev det neger och president hos Tobbe.
Vid halv åtta skjutsade Daniel mig till salongen för det var dags att städa där igen, idag gick det bra för idag hade jag inte bestämt något efter så det blev inte lika stressigt denna gången.
Imon blir det då skola för första gången detta året, det ska bli kul faktiskt, träffa klassen och att komma in i rutirerna. På efter middagen funderar jag på att kanske träna eller träffa alex, får se hur det blir!

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0