19e februari 2010

God morgon! Vaknade första gången vid halv fem, då vände jag mig om och kramade om min pojkvän. Sen somnade jag om. Sen vaknade jag igen då älsklingen skulle upp till jobbet, och sen somnade jag om och vaknade vid halv tolv då gick jag typ upp och åt frukost med Johanna och Elvira.

Igår kom Älsklingen till mig vid halv sju eller jag mötte honom vid bonbon för vi skulle hyra film. Sen gick vi hem till mig och kollade färdigt på filmen som vi såg i förrgår och sen vid nio åt vi jätte god mat som mamma hade lagat i över en timme! Det var klyftpotatis, morötter, kycklingfilé och en god "sås" med créme freich och feta ost, jätte gott var det.
Sen satte vi på filmen vi hyrde, vi hyrde the Omen 2, men när vi satte på filmen märkte vi att det var den gamla filmen, det var ju inte rikgit meningen, haha.












Kommentarer
Postat av: Elvira

jag vet att ni älskar när jag och johanna stör er ;D

2010-02-19 @ 14:16:36
URL: http://elviraanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0