17e februari 2010

Ska snart hoppa in i duschen, sen kommer Älsklingen och han ska sova här i natt, det ska bli jätte mysigt.

Idag vaknade Mimmi hos mig. Igår skulle vi egentligen träffas bara en liten stund men det blev lite längre och sen sov hon hos mig. Vi pratade, fixade naglarna och tittade på film, eller båda somnade till filmen men ändå.

Idag skulle hon åka till Stockholm så då gick hon härifrån ungefär vid 13 och då började jag tvätta. Jag har bara legat och tagit det lugnt hela dagen medans jag väntade på maskinerna.


Hittade bilderna på Louise, i skolan hade vi som uppgift att styla frisyr,
smink och kläder på en person. Jag gjorde om Louise från lite emo
punk till romantisk.


Louise och Jennie, Jennie blev också stylad men av Amanda i b klassen.
Tyvärr har jag inte före bilder på Louise men min lärare Ingegerd har det
så jag ska kolla med henne om hon har det! Det vore kul att ha!




Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-02-17 @ 21:21:17
URL: http://typjohaanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Avslutet eller vad man säger blev jätte fint! :) glöm inte att kika in hos mig ;) Kram

2010-02-17 @ 21:22:10
URL: http://typjohaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0