Fredagen den 20 Augusti

Heej det var väldigt längesen! Imon är det exakt en månads sen som jag skrev ett inlägg senast, helt sjukt vad tiden går snabbt. Anledningen till varför jag inte har skrivit så mycket är för att jag har jobbat på Luna i sex veckor nu, och sen efter det har jag varit så trött och sen har jag varit med mina kompisar och min pojkvänn.

Förutom att jag har jobbat så har jag festat lite, inte så mycket, jag har shoppat och sen har jag varit med mina kompis och pojkvänn. Mitt sommarlov har varit helt okej, det finns ju sjävklart saker som jag ville få gjort som jag inte kunde osv. Men men!

Kommentarer
Postat av: CELINE

Sv: Haha, jag trodde ju att jag skulle trivas mycket bättre i Dingle och att inget kunde bli värre än vad det var men jag hade verkligen helt fel! Jag får bara stå ut i 2 år till nu! :)

2010-08-20 @ 19:20:46
URL: http://cceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0