31 Augusti 2010

Heej :D
Idag vaknade jag bredvid Ella. Hon sov över hos mig igår.
Idag har jag, Sophia och Rebecka börjat med vårat projektarbete. Jag kan inte berätta vad det är, det får bli en överraskning! Men det jag kan säga är att det ska ha med hår och frisör att göra och vi kommer att ta många fina bilder som jag kommer att visa här bloggen. Det ska bli så himla kul!

Idag har jag även varit på min första teorilektion på bilskolan, lite segt men det känns bra att äntligen ha kommit igång. Så nu väntar jag bara på att dom ska ringa så jag kan boka lektioner! Mitt mål är ju att ha körkortet innan jul men vi får väl se hur det blir med det :P.


Världen mysigaste tröja! (Från Gina Tricot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0