27 augusti 2010

Heej!
Nu var det ett tag sen jag skrev, igen. Nu får jag skärpa till mig, jag tycker ju det är kul att blogga och om jag vill ha en "hårblogg" som jag har tänkt så får jag ju nästan skriva varje dag.
Jo, det där med hårbloggen, jag har tänkt på att jag ska börja skriva hårtips, skriva om bra produkter mm. Och om ni vill veta ngt så får ni gärna skriva till mig här på bloggen så kan jag skriva om det. Och sen även ni som bor här i Alingsås som jag träffar ibland, om ni vill bli klippta eller om ni vill att jag ska färga håret på er så kan ni bara höra av er! För en klippning tar jag 150 kr och sen om ni vill färga samtidigt så blir det 200 kr och om ni bara vill färga så blir det 100 kr.

Idag var jag på salongen, hade saker att göra hela tiden, det var jätte kul! Jag färgade bla min mammas hår och sen klippte och färgade jag Hannas hår.


Efter salongen köpte jag den rosa borsten och ögonfrans
böjaren, de andra köpte jag i veckan. Kul med lite nytt i
sminkväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0