Igår kväll med tjejerna!

God morgon! Är lite bakis efter igår, det blev en hel del! Först gick vi till PC och drack lite cider och lakrisshot. Sen skulle vi då gå vidare till Gretas men vi sket i det. Så vi gick till Karisma istället. Egentligen var det 20 där igår men vi kom in i alla fall!
Det var jätte kul, vi dansa drack och rökte! Det kunde inte bli en bättre kväll med sina tre bästa kompisar!


Här kommer lite  bilder från igår kväll på krogen med mina tjejer!


Sara och Jag på Karisma!


Jag Sara och Frugan (Josefin) på Karisma!


Josse Sara och Lollo på dansgolvet på Karisma!


Min underbara Sara! Tack för att du kom ändå! När du kom blev
allt bättre!! <3


Josse och jag, Jag dricker min favvo drink: Rosa Pantern! Tack
älskling för att du tipsade mig om den, den var skiiit god!


Det blev inte många kort på alla fyra, den här var typ den bästa.
Tack tjejer för en jätte rolig kväll! :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var verkligen jätteroligt! :D Det måste vi göra om snaaart! :D <33

2010-04-06 @ 20:24:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0