27 april 2010

Vaknade tidigt idag, hade skit i magen och huvudet så jag låg kvar i sängen. Fick reda på att min favorit lärare har varit med om en olycka idag! Jag skickade ett sms till han för att fråga om han fortfarande levde och det gjorde han! Yippie! Han svarade att vi ses på tisdagslektionen så det betyder att jag har lite sovmorgon på fredag.

Vad har jag gjort hittils idag?
Jag ha sovit, pluggat lite på naturen så nu ska jag bara lägga in bilder och göra så att det ser ut som en faktaartikel men det gör jag i skolan på tisdag. Det känns jävligt gött att ha gjort det för jag var ju lite orolig att jag inte skulle hinna men det gjorde jag ju nu! Ja det är väl det ända som jag har gjort idag, det är ju ganska tråkigt att bara vara hemma när mamma och syrran är på jobbet/praktiken hela dagarna.



En ful bild på mig :P

Kommentarer
Postat av: maria

du är aldrig ful emma, du är en riktigt snygging! =D love u!<3

2010-04-28 @ 20:06:04
URL: http://snyggbabian.blogg.se/
Postat av: maria

förresten, det där med luggen får jag nog allt se, haha killarna tycker inte detr är snyggt på mig. :(((( <3

2010-04-28 @ 20:07:02
URL: http://snyggbabian.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad då ful? ;o<3

2010-04-29 @ 18:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0